פיטר וידמר מנהל המשלחת האולימפית התפטר

פעמיים אלוף אולימפי, ופעם אחת הומופוב. פיטר וידמר.

מנהל הסגל האולימפי של ארה"ב, פיטר וידמאר, הודיע על התפטרותו ימים ספורים לאחר כניסתו לתפקיד. בהודעת ההתפטרות ציין כי הוא מתפטר על מנת שלא להפריע להכנסות הספורטאים למשחקים "אני מקווה כי בעזיבתי אני מאפשר לספורטאים וסיפוריהם לקבל את הבמה המרכזית".

וידמאר, מורמוני אדוק, תמך נמרצות ב"הצעה 8" בקליפורניה ב-2008, שנועדה לעגן בחוק איסור נישואים חד מיניים. ההצעה בסופו של דבר עברה לפני שלוש שנים, מאוחר יותר בוטלה על ידי בית משפט מחוזי פדראלי בארה"ב בטענה כי היא נוגדת את החוקה האמריקנית, וכיום נמצאת עדיין בדיון משפטי בבית הדין לערעורים.

למרות היותו פעמיים אלוף אולימפי בהתעמלות מכשירים (לוס אנג'לס 1984), ואחד הספורטאים הידועים והנערצים ביותר בארה"ב, מינויו עורר את התנגדותם של מספר ספורטאים בסגל האולימפי. מחליק הקרח ג'וני ווייר, לשעבר סגן אלוף העולם, שיצא מהארון לפני מספר חודשים, קרא למינויו "מביש". "אני לא רוצה להיות מיוצג על ידי מישהו שמתנגד לנישואין גאים. זה לא רק העניין של נישואין, אלא של שיוויון זכויות באמריקה".

ב-17 במאי יצוין בארץ ובעולם היום הבינ"ל נגד הומופוביה וטרנספוביה !

אירועי הבנ"ה / IDAHO יעמדו השנה בסימן מאבק בהומופוביה וטרנספוביה במערכת החינוך ודרך החינוך. 

>> עזרים שונים לפעילות - באנרים ייחודיים של הבנ"ה להטמעה באתרכם, פוסטר הבנ"ה גדול להדפסה, מערך שיעור בנושא הומופוביה ועוד.
>> רעיונות והצעות לפעילויות הבנ"ה
>> לוח אירועי הבנ"ה 2012 בישראל
>> הצטרפו אלינו בפייסבוק
>> הירשמו לרשימת התפוצה