עמית ואליעוז ביקשו להשכיר דירה ברחוב ריינס, אך נתקלו בתשובה פוגענית: "אני לא משכיר לשני גברים". וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה להם – "לא ייתכן דבר כזה בישראל 2012"

העיר תל אביב אולי נבחרה לאחרונה לאחת הערים המובילות ביחסה לאוכלוסייה הגאה, אך נראה כי לעתים המציאות בשטח לא תואמת את התדמית העולמית שנוצרה לה. עמית ואליעוז, בני זוג, סיימו את תקופת מגוריהם בדרום תל אביב והחליטו לחפש דירה במרכז העיר.

כשיצרו השניים קשר עם בעל דירה ברחוב ריינס, עברו חוויה לא נעימה, בלשון המעטה. "הוא שאל עבור מי הדירה, ואמרתי שהיא לי ולבן זוגי", סיפר עמית לוואלה! חדשות, "בעל הדירה השיב: 'זה לא מתאים, אני לא משכיר לשני גברים'". עמית, שהופתע מהדברים, הסביר לבעל הדירה מיד כי זוהי עילה לתביעה. אך, לדבריו, "זה לא הרשים אותו". בעל הדירה, מצידו, טוען שמדובר בשקר מוחלט. "יש לי ניסיון בהשכרת דירות ואני יודע שגברים הם מבולגנים ופחות מסודרים. לזה התכוונתי ולא לשום דבר אחר", אמר.

האם מדובר באירוע בודד? לדברי עמית, זו לא הפעם הראשונה שאירוע כזה אירע לו. "לפני שלוש שנים עמדתי לסגור על דירה", הוא מספר, "כשהגענו לחתום על חוזה, ובעל הדירה הבין שאני נכנס עם בן זוג, הוא ביטל הכל". למרות שעבר חוויות דומות בעבר, עמית נותר המום וכועס. "זאת הומופוביה, זאת אפליה ולא ייתכן שקורה דבר כזה בישראל 2012", אמר.

ב-17 במאי יצוין בארץ ובעולם היום הבינ"ל נגד הומופוביה וטרנספוביה !

אירועי הבנ"ה / IDAHO יעמדו השנה בסימן מאבק בהומופוביה וטרנספוביה במערכת החינוך ודרך החינוך. 

>> עזרים שונים לפעילות - באנרים ייחודיים של הבנ"ה להטמעה באתרכם, פוסטר הבנ"ה גדול להדפסה, מערך שיעור בנושא הומופוביה ועוד.
>> רעיונות והצעות לפעילויות הבנ"ה
>> לוח אירועי הבנ"ה 2012 בישראל
>> הצטרפו אלינו בפייסבוק
>> הירשמו לרשימת התפוצה

(מקור הידיעה: Walla. » לידיעה המלאה)