בית המשפט המחוזי לערעורים בסן פרנסיסקו קיבל את טענות הממשל נגד פסיקת השופטת וירג'יניה פיליפס, אשר פסלה את החוק האוסר על שירות הומואים ולסביות גלויים בצבא.
השופטת פיליפס פסלה את החוק, תוך קביעה כי הוא מפר את התיקונים הראשון והחמישי לחוקה, המבטיחים את חופש הביטוי וההתארגנות ואת הזכות להליך הוגן. הממשל האמריקאי הובך מהפסיקה, אשר אילצה אותו להתנגד לפסילת המדיניות אותה הוא מנסה לשנות. הנשיא אובמה התייחס לאחרונה לנושא מספר פעמים, וחזר על הבטחתו לפיה ביטול המדיניות המפלה ייעשה בתקופת כהונתו.
הרכב של שלושה שופטים, אשר שניים מהם התמנו על ידי הנשיא רייגן, והשלישי על ידי הנשיא קלינטון, קיבל את טענות הממשל ברוב (הצפוי) של שניים מול אחד, וקבע כי ביטול המדיניות באופן מיידי יגרום נזק לצבא ועל כן יאפשר לממשל להביא לביטול המדיניות באמצעות חקיקה.

המשך התהליך יושפע מתוצאות הבחירות לסנאט

כעת מצפים הלהט"ב בארה"ב לתוצאות הבחירות לסנאט, אשר ביטול החוק תלוי באישורו. סקרים צופים כי המפלגה הדמוקרטית תשמור על הרוב שלה בבית, ואולם קיימת עדיין גם האפשרות כי ההצבעה תיערך לפני השבעת הסנאט החדש, בחודש ינואר.
תומכי ביטול החוק המפלה שואבים עידוד מתוצאות הסקר שערך הצבא, ובו נמצא כי החיילים, ובעיקר הצעירים שבהם, אינם מגלים ברובם התנגדות לשילוב הומואים ולסביות בשורות הצבא. כמו כן, ראש מטה הכוחות המשולבים הבהיר כי הצבא פועל בשיתוף הממשל בנושא, וכי גם הוא תומך בביטול החוק, בתנאי שייעשה תוך בחינת הנושא ומתן אפשרות לצבא להיערך לקראתו.

ב-17 במאי יצוין בארץ ובעולם היום הבינ"ל נגד הומופוביה וטרנספוביה !

אירועי הבנ"ה / IDAHO יעמדו השנה בסימן מאבק בהומופוביה וטרנספוביה במערכת החינוך ודרך החינוך. 

>> עזרים שונים לפעילות - באנרים ייחודיים של הבנ"ה להטמעה באתרכם, פוסטר הבנ"ה גדול להדפסה, מערך שיעור בנושא הומופוביה ועוד.
>> רעיונות והצעות לפעילויות הבנ"ה
>> לוח אירועי הבנ"ה 2012 בישראל
>> הצטרפו אלינו בפייסבוק
>> הירשמו לרשימת התפוצה