ראש המטות המשולבים מייק מאלן, אמר היום כי מפקד הנחתים, ג'יימס אמוס, אשר הביע התנגדות לשינוי המדיניות האוסרת על שירות הומואים ולסביות גלויים, יציית לחוק ויישם אותו. "אם החוק ישתנה, אנו ניישם אותו, ואנו נעשה זאת טוב יותר מכל אחד אחר".

האדמירל מאלן התראיין בתכניתה של אמנדה אמנפור, והסביר שם כי הוא תומך באופן נחרץ בשינוי החוק, מפני שהציפייה מאנשים לשקר מדי יום לגבי זהותם, אינה מתיישבת עם הערכים של הצבא, ופוגעת בו כארגון. הוא הוסיף כי הוא מעוניין שהנושא יוסדר בחקיקה, ולא ייכפה על הצבא על ידי בית המשפט, באופן שלא יאפשר לו להתארגן כראוי.

לקראת ההצבעה בסנאט על DADT

לקראת ההצבעה בסנאט, בתחילת בדצמבר, עדיין לא ברור אם התגבש הרוב הדרוש לשם שינוי החוק. טרם הובטחה תמיכתם של כל הסנאטורים הדמוקרטים, ואולם הסנאטורית הרפובליקנית מאלסקה, ליסה מורקובסקי, כבר הודיעה שתתמוך בשינוי המדיניות. הסנאטור ג'ו ליברמן, המוביל את המסע לשינוי החוק, סבור כי לפחות שני רפובליקנים נוספים ייתנו את קולם בעד שינוי החוק, וכי ניתן יהיה לקיים את ההצבעה לפני השבעת הסנאטורים הרפובליקנים החדשים, אשר מתנגדים לשינוי המדיניות.

ארגוני הלהט"ב מקווים שעמדת הצבא, שתוצג ב 1 בדצמבר, תביא לשינוי עמדות בקרב קבוצה גדולה של סנאטורים רפובליקניים, ותבטיח את הצלחת המהלך.

ב-17 במאי יצוין בארץ ובעולם היום הבינ"ל נגד הומופוביה וטרנספוביה !

אירועי הבנ"ה / IDAHO יעמדו השנה בסימן מאבק בהומופוביה וטרנספוביה במערכת החינוך ודרך החינוך. 

>> עזרים שונים לפעילות - באנרים ייחודיים של הבנ"ה להטמעה באתרכם, פוסטר הבנ"ה גדול להדפסה, מערך שיעור בנושא הומופוביה ועוד.
>> רעיונות והצעות לפעילויות הבנ"ה
>> לוח אירועי הבנ"ה 2012 בישראל
>> הצטרפו אלינו בפייסבוק
>> הירשמו לרשימת התפוצה