ח"כ עתניאל שנלר (צילום:ויקיפדיה)

ח"כ עתניאל שנלר (צילום:ויקיפדיה)

הצעת חוק ראשונה מסוגה מובאת לדיון בכנסת, שקובעת שזוגות חד מיניים יזכו להגנה בחוק מפני פיטורין בזמן הליך אימוץ – חוק שקיים כיום עבור זוגות הטרוסקסואליים. את החוק יוזם, באופן מפתיע, חבר-הכנסת עתניאל שנלר מקדימה, מזכ"ל תנועת יש"ע לשעבר שבעבר התבטא באופן חריף נגד הומוסקסואלים ואף כינה אותם "סוטים" וביקש לאסור את כניסתם לכנסת בשנת 2006.

"החוק הוא כזה שנוגע לכלל שאלות האימוץ במדינת ישראל, בלי קשר לקהילה כזו או אחרת. יחד עם זאת, התרומה המרכזית שלו נוגע לאימוץ מחו"ל, כדי להשוות את התנאים עבור כלל האוכלוסיה. אין כאן חקיקה ייעודית, אלא כללית", הדגיש שנלר, "עם זאת, לשון החוק מאפשרת לראות בכל זוג או תא משפחתי באשר הוא את הלגיטימיות להורות ולשוויון".

"כשפניתי ליושבת-ראש הכנסת במילים חריפות מדי, חטפתי על הראש לא רק מהתקשורת, אלא דווקא מבנותיי", הודה שנלר, "הבנתי שאם הילדים שלי אומרים שאני מפריז, יש לשים לב לדבר. ראיתי שפעמים רבות אני נפגש עם הקהילה ההומו-לסבית, ובמיוחד זו הדתית, וכנראה טבע האדם גובר על כל מחלוקת. האדם הוא כפי שהוא נברא, עם כל ההסתייגויות. אנחנו חייבים לכבד באופן מוחלט כל אדם", הוסיף.

ב-17 במאי יצוין בארץ ובעולם היום הבינ"ל נגד הומופוביה וטרנספוביה !

אירועי הבנ"ה / IDAHO יעמדו השנה בסימן מאבק בהומופוביה וטרנספוביה במערכת החינוך ודרך החינוך. 

>> עזרים שונים לפעילות - באנרים ייחודיים של הבנ"ה להטמעה באתרכם, פוסטר הבנ"ה גדול להדפסה, מערך שיעור בנושא הומופוביה ועוד.
>> רעיונות והצעות לפעילויות הבנ"ה
>> לוח אירועי הבנ"ה 2012 בישראל
>> הצטרפו אלינו בפייסבוק
>> הירשמו לרשימת התפוצה

(מקור הידיעה: גל''צ און-ליין. » לידיעה המלאה)