ארגון חוש"ן ישתתף בהתייעצות של ארגון אונסקו שתיערך בברזיל בחודש הבא, במטרה לגבש דו"ח בנושא בריונות והומופוביה במוסדות חינוך

ארגון חוש"ן (חינוך ושינוי), מרכז החינוך וההסברה של הקהילה הגאה בישראל, הוזמן על ידי אונסקו, ארגון החינוך, המדע והתרבות של האו"ם, לייצג את ישראל בוועידה שתתקיים בחודש דצמבר בריו-דה ז'נרו, ברזיל, בנושא "הומופוביה ובריונות במערכת החינוך". את ארגון חוש"ן תייצג בוועידה יולי נובק, מנהלת תחום ההתנדבות בארגון.

במסגרת הוועידה מבקש ארגון אונסקו לערוך, בפעם הראשונה בתולדותיו, התייעצות עם נציגים ממדינות ברחבי העולם בנושא הומופוביה, כדי לפרסם דו"ח בנושא. המדינות התבקשו לספק ראיות על ההיקף של תופעת הבריונות ההומופובית במסגרות חינוכיות בתחומן, ודוגמאות למענה שניתן בכל מדינה מבחינת מדיניות, התערבות וכלים לטיפול ומניעת תופעה זו.

"אני רואה חשיבות גדולה בהשתתפותנו בוועידה זו הן ברמה המקצועית והן במיצוב חוש"ן במפה העולמית של ארגוני שינוי חברתי להט"ביים" אמרה אירית צביאלי אפרת, מנכ"ל חוש"ן, לאחר שהתקבלה ההזמנה. "ההשתתפות שלנו בוועידה היא תחילת בנייתו של ערוץ בינלאומי לפעילויות ההסברה שלנו על הקהילה הגאה".

ההזמנה לוועידה הגיעה מייד עם סיומו המוצלח של מסע דילוגים שערכו נציגי חוש"ן בארצות הברית. במסגרת הביקור נפגשו אנשי חוש"ן עם נציגי קהילות יהודיות בבוסטון, שיקגו, סיאטל, סן פרנסיסקו וניו יורק, ועם נציגים וארגונים של הקהילה הגאה בערים אלה.

ב-17 במאי יצוין בארץ ובעולם היום הבינ"ל נגד הומופוביה וטרנספוביה !

אירועי הבנ"ה / IDAHO יעמדו השנה בסימן מאבק בהומופוביה וטרנספוביה במערכת החינוך ודרך החינוך. 

>> עזרים שונים לפעילות - באנרים ייחודיים של הבנ"ה להטמעה באתרכם, פוסטר הבנ"ה גדול להדפסה, מערך שיעור בנושא הומופוביה ועוד.
>> רעיונות והצעות לפעילויות הבנ"ה
>> לוח אירועי הבנ"ה 2012 בישראל
>> הצטרפו אלינו בפייסבוק
>> הירשמו לרשימת התפוצה

(מקור הידיעה: דף הפייסבוק של חוש. » לידיעה המלאה)