פרסומת של רשת איקאה, הפונה אל הקהילה הגאה, עוררה את חמתו של עורך העיתון "איל ז'יאורנלה", השייך לאיל התקשורת וראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני. הפרסומת, המציגה זוג גברים, נושאת את הכיתוב "אנו פתוחים לכל המשפחות".

המודעה החד מינית של איקאה: אנו פתוחים לכל המשפחות

המודעה החד מינית של איקאה: אנו פתוחים לכל המשפחות

חמתו של העיתון יצאה על השימוש במילה משפחה בהקשר של יחסים חד-מיניים. לדברי הכותב מדובר ב"אסטרטגיה שיווקית חצופה" וכן ב"אימפריאליזם שוודי", המבקש להפוך את כולם לשווים באמצעות אילוצם לרכוש את אותו ה"ריהוט [ה]זול". כן הוא סבור כי המדובר רק בתעלול שיווקי שמטרתו לגרום לכך שידברו על המודעה.

ארגוני זכויות להט"ב בירכו כמובן על המודעה, והביעו תקווה כי עסקים אחרים ילכו בעקבות רשת איקאה באופן דומה.

איקאה בעקבות מקדונלדס: פניה לקהל להט"ב מעוררת את זעם השמרנים

בשנה שעברה הציגה רשת מקדונלדס בצרפת סרטון פרסומת, שבו נראה נער המסתיר מאביו את נטיותיו המיניות, תחת הכיתוב "בואו כפי שאתם". הסרטון עורר את זעמם של בעלי טור שמרנים בארה"ב, והרשת הבהירה כי לא תציג שם את הסרטון, שזכה בין כה וכה למיליוני צפיות ביוטיוב, מעצם העניין הציבורי שעורר.

ב-17 במאי יצוין בארץ ובעולם היום הבינ"ל נגד הומופוביה וטרנספוביה !

אירועי הבנ"ה / IDAHO יעמדו השנה בסימן מאבק בהומופוביה וטרנספוביה במערכת החינוך ודרך החינוך. 

>> עזרים שונים לפעילות - באנרים ייחודיים של הבנ"ה להטמעה באתרכם, פוסטר הבנ"ה גדול להדפסה, מערך שיעור בנושא הומופוביה ועוד.
>> רעיונות והצעות לפעילויות הבנ"ה
>> לוח אירועי הבנ"ה 2012 בישראל
>> הצטרפו אלינו בפייסבוק
>> הירשמו לרשימת התפוצה

התרגזת? הסכמת? יש לך מה להגיד על הכתבה? לתגובות »

תכנים נוספים שעשויים לעניין אותך