קאסטרו פונה לקהל הגאה בקמפיין ויראלי
לראשונה, כנראה, פונה רשת אופנה ישראלית גדולה (גם) אל הקהל הגאה באמצעות קמפיין ויראלי, בו נעשה שימוש במוטיב החוזר "צאו…".
המילים "הומואים" או "גאווה", ואפילו הביטוי "צאו מהארון" אינם מוזכרים, אך נראים מופעים של זוגות חד מיניים – זוג גברים מחזיק ידיים, זוג נשים עומדות זו לצד זו ו…ציונה פטריוט.
ניכר עם זאת שהזוגות הסטרייטים עושים מעשים יותר נועזים. מה שמראה שגם קאסטרו עדיין אינה מוכנה ללכת עד הסוף לקראת ציבור הקונים (והמוכרים) הנאמן שלה.
פרסום לקהילה הגאה עורר מחלוקת באיטליה
בחודש שעבר, פרסומת של רשת איקאה, הפונה אל הקהילה הגאה, עוררה את חמתו של עורך העיתון "איל ז'יאורנלה", השייך לאיל התקשורת וראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני. הפרסומת, שהציגה זוג גברים, נשאה את הכיתוב "אנו פתוחים לכל המשפחות".
במהלך שנות התשעים נפסלה להקרנה בערוץ 2 בישראל פרסומת לרשת "מתאים לי" לאחר שנראו בו זוג גברים מתנשקים.
ב-17 במאי יצוין בארץ ובעולם היום הבינ"ל נגד הומופוביה וטרנספוביה !
אירועי הבנ"ה / IDAHO יעמדו השנה בסימן מאבק בהומופוביה וטרנספוביה במערכת החינוך ודרך החינוך.
>> עזרים שונים לפעילות - באנרים ייחודיים של הבנ"ה להטמעה באתרכם, פוסטר הבנ"ה גדול להדפסה, מערך שיעור בנושא הומופוביה ועוד.
>> רעיונות והצעות לפעילויות הבנ"ה
>> לוח אירועי הבנ"ה 2012 בישראל
>> הצטרפו אלינו בפייסבוק
>> הירשמו לרשימת התפוצה
תכנים נוספים שעשויים לעניין אותך
מבזקים
26.02.13 בכירים במפלגה הרפובליקאית משנים עמדתם לגבי נישואים חד מיניים
26.02.13 הספורטאי הבכיר הראשון בארץ שיצא מהארון
25.02.13 מהומת אלוהים במנהטן: מלכת דראג נגד הכנסייה
14.02.13 אשרת שהייה זמנית לעובדת זרה מהפיליפינים המתגוררת עם בת זוג ישראלית
14.02.13 "עיריית ת"א צריכה לחזק ערכי משפחה ותורה ולא מסרים של תועבה"